Umutlu Bir Gün

Umutlu Bir Gün

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Tatillll gel artıkkkkk!!!! 2


Evde olmak bana pek iyi gelmiyor. Dört yaşında, yerinde duramayan bir çocukla 40 derece sıcaklıkta evde hapis olmak bende panik atak- şizofren- paranoya vs yaratmadan tatilin gelmesi için gün sayıyorum:) Gece serin olduğu için geç saatlere kadar oturup, gündüz zombi kılığında gezmeye başladım. Aynı anda Jean-Christophe Grangé nin son kitabı; Sisle Gelen Yolcu ile İhsan Oktay Anar’ın Suskunlar kitabını okuyorum dersem ruh halimin çapraşıklığını daha iyi anlayabilirsinizJ Suskunlar henüz bitmedi, Sisle Gelen Yolcu ise zaman zaman durağan bir hal alsa da genelde fena değildi. Yabancı bir çok dizinin bütün sezonlarını bitirdim. Big Bang Theory öneririm. Kısacası tatilllllll Gellllllllll!!!!!!!!!

2 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Allah kolaylık versin. Daha dün aklımdaydı, kızım şimdi küçük eve tıkılıp kalmaktan şikayet edemiyor ama ayaklandığında bu sıcaklarda dışarı çıkmadan nasıl oyalanıcaz evde diye. Çok zor :)
Suskunlar' ı sevmiştim ben de, diğerini okumadım ve son olarak Once Upon a time' ı da izleyin bayılacaksınız :)

Saliha dedi ki...

Teşekkür ederim, gercekten çok zor. önerdiğiniz diziyi internetten buldum izlemeye başlayacağım:))