Umutlu Bir Gün

Umutlu Bir Gün

20 Temmuz 2012 Cuma

Tatil, Güzel Tatil:D


Tilki misali döndük dolaştık yine kürkçü dükkanındayız. Hazır evde bilgisayarıma kavuşmuşken gezimizden bahsedeyim istedim. Yakın bir arkadaşımızın düğününü bahane edip çokkkkkkk uzun zamandan beri ilk kez çocuklar olmadan tatile çıktık. Çocuklarımızı küçük bir doğum günü töreninin ardından Mersin’e büyükannelerine bırakıp eşimle düştük yollara. 

Blog yazarlarının bir çoğunun aksine otel tatillerinden hoşlanmadığımı uzun zaman önce fark ettim. Çocuklu olunca tatili otelde geçirmek zorunluluk halini alıyor. Tatilin ileri zamanlarında bu görevi de gerçekleştirip, oğullarımızı; havuz, animasyon, açık büfe üçlüsünden faydalandıracağız. Bu nedenle vicdan azabı çekmeden çocukları postaladım hatta APS yaptım:D

Küçük bir arkadaş grubu ile Mersinde buluşup, yollara düştük. Yol üstünde hoşumuza giden her yerde durduk, defalarca navigasyona aldanıp kaybolduk (biz yanlış okumadık alet yanlış yaptı :P) İlk durağımız; kaybolmamız sonucunda ulaştığımız Bor ilçesi oldu. Borda içtiğimiz leziz çayın üstüne tekrar yola çıktık ve Tuz Gölüne ulaştık. Tam güneşin batışı sırasında ulaştığımız Tuz gölünde manzara beklediğimden daha güzeldi. Görüş açısı boyunca uzanan bembeyaz yüzey insana boşluğun huzurunu hissettiriyordu. Yol üstü bir konumda oluşundan dolayı son derece kalabalıktı buna rağmen temiz oluşuyla bizlerde olumlu bir izlenim bıraktı.


Tekrar yola çıktık ve Ankara’ya ulaştık. Ankara her görüşümde daha büyüyor sanki. Yemek ve konaklama hizmetlerinden yararlandığımız Ankara’da çok oyalanmadık ama kısa zamanda daha uzun süre kalmak için sözleştik.

Tabi üç bin kilometrelik yolculuğumuz bu kadarla bitmedi. Devamı bir dahaki yazıya, beni bekleyin anacımmm:D


2 yorum:

Süreyya dedi ki...

Biri Mersin mi dedi :)) Mersinli misiniz yoksa..Malum benim memleketim oralar da hassasım bu konuda :)) Güzel bir tatil olmuş sizin için..sevgiler :)

Saliha dedi ki...

Mersinli değiliz ama uzun yıllar orada yasadık hala akrabalarımız var orada. Memleketiniz çok guzel...Sevgiler