Umutlu Bir Gün

Umutlu Bir Gün

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Heyyyooooo MİMLENDİM:))))

Arkadaş insan ilk kez mimlenince ne kadar da sevindirik oluyor böyle. Görmemişin mimi olmuş misali yazdıkça yazasım var:) Sevgili Nilberk beni, bu minnacık yeni blog sahibini mimlemiş, hem de en sevdiğim konuda: KİTAP...

1- Ne Sıklıkta Kitap Okursunuz?
Tek çocuk olan bendenizin yegane arkadaşı kitaplar olmuştur hep... Her gün okumaya çalışırım. Tabii Umut'un izin verdiği ölçüde:(

2-En sevdiğiniz yazar/lar?
 Son dönemde Elif Şafak, Orhan Pamuk, İhsan Oktay Anar, Tolkien, Adam Fawer, Ahmet Ümit, Amin Maalouf

3-En beğendiğin Kitap/lar?
En sevdiğim kitaplar: Elif Şafak; Araf, Suskunlar, Olasılıksız, İstanbul Hatırası, Bin Muhteşem Güneş, Uçurtma Avcısı

4-Yerli ve yabancı hangi kitapların yazarlarını daha çok tercih edersin?
Klasikleri tekrar tekrar okuyabilirim. Cinayet romanlarını ve fantastik kitapları da çok severek okurum. 

5- Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?

 Yüzüklerin Efendisi:))

6- Daha çok hangi tarz da okumaktan hoşlanırsın?
Yukarıda da söylediğim gibi klasikleri çok severim. Arkadaşlarımı güldürecek ölçüde fantastik ve bilim kurgu romanları okurum( Bahane olarak herkese genç bir ruhum olduğunu söylüyorum:) İz bırakmadan cinayet işleyebilecek kadar da cinayet romanı tecrübem var!!!

7-En son hangi kitabı okudun?
Ahmet Ümit; Sultanı Öldürmek

8-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
  Soner Yalçın; Samizdat

9-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
Takip ettiğim bir kitap bloğu yok, önerirseniz sevinirim...

10- Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?

Yalnızlıktan kurtuluşu... 


Teşekkür ederim Nilberk, her şey gönlünce olsun...:)







2 yorum:

nil dedi ki...

Saliha, sabah sabah yüzümü güldürdün:) Sevinmene çok sevindim.

Cinayet romanlarından etkilenme şekline çok güldüm. Pazartesi saat 22.00 den sonra Kanıt diye bir dizi var sızmazsam izliyorum orada söylenen bir sözü hatırlatırım; "unutmayın kusursuz cinayet yoktur" :))))

İlla bir iz kalıyor.

Bakar mısın, tanımayan nasıl tanıyacak bizi,cinayet üzerine konuşan iki deli :))))

Saliha dedi ki...

bir ise yeni başlayınca gelen tepkiler insanı çok etkiliyor ben gercekten çok mutlu oldum,tekrar teşekkürler:))
cinayet meselesine gelince ben ABD versiyonu kriminal dizileri hatmettim, iddialiyim ...:))(canını sıkan birileri olursa haber et:))