Umutlu Bir Gün

Umutlu Bir Gün

24 Ağustos 2012 Cuma

Tatil Bitiyor...

Tatilimizin bitmesine az kaldı. Büyük oğlum Fen Lisesini kazandı. Onun okulunun ve küçük kuzunun kreşinin saatlerinin çakışmaması için taşınmak zorundayız. Son iki hafta ev toplamakla geçti. Kısmetse bu hafta yeni evimize geçeceğiz. Eylül ayı sıkıntılı ay. Benim seminer çalışmalarım, çocukların okul hazırlıkları. Kış hazırlıkları. Okullar açılmadan yapılması gereken temizlik, düzen işleri vs başlayacak artık. Bunlara bir de taşınma eklenince sıkıntıya girdim iyice.

Okulların durumu da tam belli değil. Bizim okul ilkokul oldu ama ilçede okul sayısı yetersiz olduğu için ortaokul aynı şekilde devam edecekmiş. Birinci sınıfa kayıt yaptıran 180 öğrencimiz olmasına rağmen sadece üç dersliğimiz var. Bu sene birinci sınıf okutmayacağım için şükür eder durumdayım. Seminer döneminde her şeyin biraz daha netleşmesini umuyorum.

Neyse şimdilik bu kadar. Taşınma bitince kış hazırlıklarımı paylaşmak istiyorum. Hadi hayırlısı…

6 yorum:

sırrakalem dedi ki...

tebrikler. fen lisesi için :))

Saliha dedi ki...

Çok çok teşekkür ediyorum:))

Sema dedi ki...

tebrikler, hayırlı olsun başarıları daim olsun:))

Saliha dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Darisi sizlerin cocuklarının basına:)

Nil dedi ki...

maşallah. darısı bizim kuzulara. güzel telaşlar

Saliha dedi ki...

Âmin, daha iyileri inşallah:))Teşekkürler...