Umutlu Bir Gün

Umutlu Bir Gün

3 Ağustos 2012 Cuma

Annesini özlermiş!


Umut ile birlikte belgesel izliyoruz. Belgesel mücadeleci bir anne- yavru antilobu konu edinmiş. Antilop yavrusu doğumundan hemen sonra dişi bir aslan tarafından yakalanıyor. Henüz korkuyu bilmediğinden midir yoksa anne sıcaklığı arandığından mıdır bilinmez aslana yanaşıp kokluyor ve insafa gelen dişi aslan onu yemiyor ve gidiyor. Çizgi film falan değil gerçek görüntüler! Yavru antilop ortalıkta aç susuz bütün gün geziyor sürüdeki dişi antiloplardan süt emmeye çalışıyor ancak antiloplar ona aslan kadar bile merhametli davranmıyor, kovalıyor, boynuzlarıyla itiştiriyorlar. Belgesel böyle devam ediyor derken…..

Asıl garip durum bizim evde yaşandı. Umut canhıraş bir biçimde ağlamaya başladı. Önce bir yerinin ağrıdığını falan zannettim. Sakinleştirmeye çalıştım. Ne oluyor oğlum, niye ağlıyorsun derken bomba geldi:
-        Annesini özlemiştir o, annesi gelsin, annesi gelsin! Annesi gelsin istiyorum!!!! Böhüüüüüüüüüü


Benim merhametli kuzum, zavallı yavru annesini bulana kadar sakinleşmedi. Anneyle yavrunun kavuşma anlarında ise tam şenlik havası esti, çığlıklar, sarılmalar, öpüşmeler :D

4 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ama çocuk haklı Saliha Hanım, kıyamam :)

Saliha dedi ki...

Değil mi ya:)keske cocuklardaki merhamet yetişkinlerde de olsa...

durununannesi dedi ki...

merhabalar,
bloğunuzu tesadüf buldum..
Umut'a çok güldüm..benim kızımda 30 aylık olucak yakında..odaçokmerhametli ve duygusaldır..
Sevgiler..
görüşmek üzere
www.enduruyanim.com

Saliha dedi ki...

Umarım ömür boyu böyle merhametli olurlar. Hoşgeldiniz:))