Umutlu Bir Gün

Umutlu Bir Gün

3 Haziran 2012 Pazar

Sabah sabah 2



Sabah sabah kafamda duran gözlüğü yarım saat aramışsam,
 Sabah sabah sınavda görevli koca-belly'e dışarıda arkadaşlarla kahvaltı ayarlattığımı unutup cay demlemişsem,
 Sabah sabah iki tane bardak kırmış, bir de toplarken elimi kesmişsem
Bilin ki bu olayların kaynağı benim şaşgoloz, sakar bir insan olmam değil; Umut' un sabah 5:30 da uyanıp, beni de uyandırıp: "Anne, anne biliyor musun ben Duyguya aşığım, o beni öptü " diyerek tekrar gidip uyumasıdır:(

10 yorum:

LeylaK dedi ki...

ÇOK TATLI :)

Koca-man ve Karısı dedi ki...

Abooo kayinvalide sendromuna mi girdin yoksa:) hemen kiza bakmaya gidelim,...:)

Saliha dedi ki...

Önce büyük oğlan birini bulur diyordum, Umut'un bu kadar çabuk birini bulacağını tahmin etmemiştim:))

Saliha dedi ki...

Teşekkürler:))

hypo dedi ki...

geçmiş olsun,
ileri de evlenir senin oğlan:)

Saliha dedi ki...

Tühh ya valla doğru söylüyorsun, evlenir mı evlenir:)))

AslıASLI dedi ki...

Bende sabah sabah böyle bişey duysam, neler yapardım kimbilir :) sonrada gidip uyuması :)

çok geçmiş olsun bu arada, cam kırığı kesmesi kötüdür ya :(

Saliha dedi ki...

Kalp acısı daha kötüydü:))

nil dedi ki...

:))) ya ben bunu nasıl kaçırmışım, canım oğlan anası:))

annem der ki, oğlan anaları biraz geri duracak,ses etmeyecek ki huzur olsun,oysa ben sürahi nine olmayı planlıyorum:P

Saliha dedi ki...

Nasil geride durayim.Ben de senden geri kalmam herhalde, çok zor oğlan anası olmak ya:((