Umutlu Bir Gün

Umutlu Bir Gün

3 Ekim 2012 Çarşamba

Sorumsuzluk bu kadar olur!



Bütün sıkıntılar, aksilikler neden üst üste gelir bilmiyorum. İşini iyi yapan insanlar neden bu kadar azaldı son dönemlerde. Biz sevdiklerimizin üstüne bu kadar titrerken başkalarının ilgisizliği, sorumsuzluğu hayatımızı nasıl etkiliyor…

Bu sene öğlenciyim Umut’u okula ben götürüyorum, servis getiriyor. Abisi karşılıyor servisten indiğinde. Bugün okul servisi Umut’ u sitenin girişine varmadan abisi sandığı birini gördü diye!! eve varmadan indirmiş. Dört yaşındaki bir çocuğu 10 metre öteye gitmemek için servisten indirmiş. 

Deniz’in yani büyük oğlumun telefonda Umut gelmedi sözü, servisi arayışım, onların biz Umut’u indirdik sözü, telefonda Deniz’in Umut’u arayan sesi, o arada geçen 10 dakika benim ömrümden 10 yıl götürdü. Ben gaza yüklenip eve ulaşmaya çalışırken aklımda sadece ve sadece oğlumu görmek vardı. Tarif edilemez bir korku, üzüntü, acı…

Abisi sitenin yanında çocuklarla oynarken bulmuş oğlumu ama ya bulamasaydı, ya abisi sanıp yanına gönderdiği çocuk kötü niyetli olsaydı, ya ne yapacağını bilemeyip alıp başını gitse ana caddeye çıksaydı ya ya ya …

İnsan hayatı bu kadar mı ucuz, bu kadar mı önemsiz. Benim gözümden esirgediğim yavrum, sorumsuz mahluklar tarafından neyle karşı karşıya bırakılıyor. Telefonda ağzıma geleni söyledim servis şoförüne, resmen şikayet de edeceğim yarın ama içim soğumadı adam daha üste çıkmaya çalışıyor, bahaneler uyduruyor…

Böyle bir sorumluluğum olmadığı halde öğrencilerim okuldan çıkarken onları kimin teslim aldığını takip ediyorum çünkü ben anneyim ve küçük bir ihmalin bile nasıl sonuçlara yol açacağını biliyorum, çünkü ben insan hayatına önem veriyorum ama annelerine böylesini doğurduğu için küfür edesim gelen mahluklar benim çocuğuma zarar veriyor…

12 yorum:

sırrakalem dedi ki...

bu artık sorumsuzluğun da ötesi bir şey çünkü 4 yaşında bir çocuktan söz ediyoruz. benim yeğenim de 4 yaşında bak çok sinirlendim şimdi...

Saliha dedi ki...

Daha da kötüsü ne biliyor musunuz özür dileyecekleri yerde bin türlü kıvırıyor olmaları...Hala o kadar üzgün, o kadar sinirliyim ki adamlara diyecek laf bulamıyorum...

oytunla hayat dedi ki...

Allahtan iyi şekilde sonuçlanmış ama yinede insanın içi kaldırmıyor olumsuzlukları düşündüğümüzde. Çok geçmiş olsun Saliha..
Servislerle oğlum okula başladığından beri hep problem yaşarım. İnsanı dinden imandan çıkarıyorlar hakikaten. Bunların çocukları yokmu allahaşkına. Aynı şey onların başına gelse ne yaparlardı acaba :(

Tekrar geçmiş olsun canım.

Saliha dedi ki...

Ben de soruyorum bunu durmadan kendime demekki çocukları yok ya da çocuklarının değeri yok...

hanife dedi ki...

çok geçmiş olsun evladından bir dakika bile haber alamamak çok kötü bir duygu...

Saliha dedi ki...

ömürden ömür gidiyor kimse evladıyla sınanmasın:(

Cebimdeki renkler dedi ki...

Gelmiş geçmiş olsun, kan beyninize sıçramış doğal olarak. Allah beterinden saklasın.

Saliha dedi ki...

âmin,âmin,âmin...o dakikalarda insan neden katil olur anladım İnan...

nil dedi ki...

Elim ayağım titredi okurken, hey Allahım yaaa...Çok geçmiş olsun. İmkanın varsa akıl vermek kolay tabi de, servis değişebilir mi ? Valla nasıl canlarını yakabiliriz geçiyor şu an sadece içimden...

Saliha dedi ki...

Servisi değiştirdim zaten Nil.Adamlarada iyi saydırdım zaten ama İnan içim soğumadı:(

Unknown dedi ki...

Off yani gerçekten sorumsuzluğun böylesi.Allahtan abisi bulmuş allah korusun.İyi yapmışsınız servisi değiştirmekle.O serviste olsa hep aklınız kalırdır

Saliha dedi ki...

Evet kesinlikle aklım kalırdı neyse ki şimdilik sıkıntısız devam ediyoruz. umarım böyle gider...